Eilen käytiin Wall-e kattomassa ja molemmat tykättiin, siellä sai ostaa poppari-limu paketin jossa tuli tietty Wall-e elluun liittyvä muovinen juomamuki. Poika otti EVA robotilla. JA vielä Wall-E avaimen perä kaupanpäälle. Kylkiäisiä kylkiäisten perään. Ostin sille jo viimeviiikolla Wall-e tehtäväkirjan. Ainakin lasten elokuva pitkästä aikaa jossa ei oo tajutonta mäiskintää ja tappelua.
Romantiikkaa, empatiaa ja sympatiaa...
Remontti edistyy, viikko sitten mies alkoi purkamaan keittiötä, perjantaina haki rautakaupasta uuden seinän tarvikkeet ja muut vastaavat. Eilen iltapäivällä meillä oli yksi iso huone olkkari-pojan huone-keittiö. Illalla jaksoi laittaa vielä väliseinän rungon ja kipsilevyä siihen. Tänään homma jatkuu.Perjantaina tulee uudet kaapit, vanhoja ei olekaan muutakuin tuossa tiski-hella saarekkeessa, kaikki muut on purettu ja kaatiksella. Pakko kehua hyvin menee!
Harmi kun sataa vettä tänään joutuu olemaan poika remontin keskellä enemmän, välillä pistää se ulos tuulettumaan. Autollakaan ei voi lähteä minnekään kun se on pakattu täyteen kaatistavaraa.
Löysin eilen kaupasta nätin hameen ja villatakin alennuksesta kun haettiin pojalle pitkähihasia paitoja mitä se suostuu käyttämään. Onni mulleki ;)
Sain uuden ihanan idean, bonsai chili. Eilen surffailin chilisivuilla ja siellä kerrottiin bonchi:sesta, semmosta meinaan kokeilla seuraavaks! Ihanan näkösiä!
1 kommentti:
Kylläpäs siellä ahkeroidaan taas seinien kimpussa, mielenkiinnolla odotetaan minkälainen tulee :). Kuullostaa hauskalta tuo bonzai-chili, varsinkin kun nuo chilit teillä viihtyy niin kokeile ihmeessä :)
Lähetä kommentti