perjantai 12. syyskuuta 2008

joulu on taas

Ts. kuorma-auto toi läjän pahvilaatikoita, oi kun ois joulu. Nyt niissä on "vaan" keittiökaappeja. Kolme jo kasasin kun poika tuijotti hauskoja kotivideoita, samalla yritin muistaa laittaa pyykit kuivumaan. Laiskotti tänään sen verran että en jaksanut hioa - paklata -maalata seiniä. Huomenna sitten niiden kimppuun.

Töissä oli monta aikuista poissa piti jaksaa venyä ja vanua joka suuntaan, laitoin iltapäivä tiskit ja olin naapuriryhmässä apuna... Omien ryhmäläisten päivä jäi vähän arvotukseksi hyvin niillä on mennyt kuitenkin.

Yritin ladata kuvia kamerasta oisin tännekin päivitellyt, oli NIIIIIIIN hidasta että jätin kesken. Johtunee varmaan taas tuosta virus tartunta pelistä (huo ah hah hah haa)

Ens viikollapitää muistaa palauttaa kirjaston kirjat, mutta miten...

Tulee muuten kalliiksi kun ei ole hellaa ja uunia käytössä, ostaa grilliruokaa tai valmista einestä...

Ei kommentteja: