Olen netissä/koneella joka päivä tai ilta mutten ole jaksanut tänne mitään kirjotella. Koulukavereita FB:stä etsinyt ahkerasti "uusin villitys".
Mies on matkannut Bangkokista, Pattayalle päin ja saarelle jonnekin. Tänään puhuttiin viimeksi ja oli huono kuuluvuus. Poika katsoon batmania juniorilta. Käytiin me äsken katsomassa kaverin uutta kania.
Töissä on vähän ahdistanut viimeaikoina, työvuorojupakka.
Yhtään ei huvittaisi mennä nyt viikonloppuna metsämörri-koulutukseen. pakkohan se on kun on luvannut. Siskoliini on tulossa pojan vahdiksi, tai siis lämmittämään sille ruokaa.
Käytiin viikonloppuna kummitädillä espoossa ja uimassa la ja su. Ehkä nyt lauantaina mennään naapureiden kanssa grillille, ei sovittu vielä mitään pysyvää.
1 kommentti:
Siskoliini ilmoittauttuu ruuan lämmittäjäksi perjantai iltana ja odottaa kovasti teidän kaikkien näkemistä. Ajankodasta sovitaan myöhemmin.;DD
Lähetä kommentti