lauantai 20. syyskuuta 2008

kuvia bankokista

Mies on laittanut FB:kiin kuvia reissustaan, sinne vaan tirkistelemään jos kiinnostaa.

Meillä on pojan kanssa vähän suunnitelmia lauantaille, käydään K-kummitädin luona Espoossa, ehkä uimassa. Nyt minä roikun koneella ja poika kattoo lastenohjelmia ainakin 10 asti.

Pyykkikone pyörii ja minä mietin lakanoiden vaihtamista.

Uuteen jääkaappiin pitää ostaa mittari ja valo. Eilen säädin kylmyyttä kaapissa ja tänä aamuna maidot oli jäätyneet =D eli siis mittari on pakko olla et saa oikean lämpötilan sinne.

Mitään kauheen kallista ei voi tehdä kun tuo palkkapäivä on vasta vika päivä. Torstaina ostin Ikeasta jo paljon kimpsuja kampsuja. Kyllä shoppaaminen on ihanaa ;)

Ei kommentteja: