Remontti on lähes valmis, katto pitää maalata ja lamput asentaa loppuun, nyt ne roikkuu tuossa vielä johdoistaan odottelee maalia.Kaapeissa on vielä sininen suojamuovi ettei tarvii hinkata kauheesti tahroja maalauksesta yms.
Uunista ja pakastimesta vielä uupuu kaappi sitten tuo oikea reuna on valmis myös.
Meille saa tulla viikonloppuna teelle /kahville.
Me käydään shoppailemassa pojan seinään jotain merenpohja aihetta ja uusia laseja/kuppeja.
2 kommenttia:
Vau hienolta näyttää!
äh meni karin nimiin tuo kommentti.
Lähetä kommentti