keskiviikko 17. syyskuuta 2008

sinne män

Mies läksi reissuun, flunssaa potien. 10 tunnin lento alkoi 20 min sitten...

Remontti on lähes valmis, katto pitää maalata ja lamput asentaa loppuun, nyt ne roikkuu tuossa vielä johdoistaan odottelee maalia.

Kaapeissa on vielä sininen suojamuovi ettei tarvii hinkata kauheesti tahroja maalauksesta yms.

Uunista ja pakastimesta vielä uupuu kaappi sitten tuo oikea reuna on valmis myös.

Meille saa tulla viikonloppuna teelle /kahville.

Me käydään shoppailemassa pojan seinään jotain merenpohja aihetta ja uusia laseja/kuppeja.

2 kommenttia:

Enkeli kirjoitti...

Vau hienolta näyttää!

Anonyymi kirjoitti...

äh meni karin nimiin tuo kommentti.