tiistai 22. huhtikuuta 2008

uusi viikko

Kiitos kaikille naisille viikonloppuna.

Eilen kävin työterkkarilla, labrat loistavia! Hyvä ja paha kolesterooli, mallikkaita arvoja, hemoglobiini noussu 136 asti. Maksa-arvot matalia (ei siis mitään alkoholi ongelmaa) Rasva-arvot hyvät, sokeri alhainen ~hyvä! Jepu jee! terveellinen ruokatapa on siis palkitsevaa. Paljon salaattia lounaalla, näkkäriä päälle, ruisleipää töihin välipalaksi jne jne. Ja viikonloppu herkuttelu ei haittaa yhtään ;) sipsit ja siiderit ts.

Pojan kanssa ollaan pelattu Carcassoonea pari kertaa, Tosi hyvin on kässänny noita asettelua. Ja alkaa olla peli silmää, saan hänestä hyvän pelikaverin parissa vuodessa.

Kohta aattelin mennä kuuntelemaan ilmais luentoa lapsen unen tarpeesta. En ole ilmoittautunut etukäteen katotaan potkiiko ne pihalle vai ei.

Ei kommentteja: