Oli muuten mukavaa eilen jutella Nallen kanssa. Kiva kun lähdit reissuun mukaan.
Tänään on satanut koko päivän vettä. Piti mennä maggaraa paistamaan grillille mutta me jänistettiin, naapurit meni kuitenkin. Tein lohdutukseksi mannapuuroa ja mansikkakeittoa.
Huomenna tulee uusi työkaveri, siis vaihtoon niillä on parvorokkoa päiväkodissa ja hän ei voi silloin siellä olla, eli meiltä meni yksi sinne. Saas nähä minkälainen se ihminen on, jos on se keneksi luulen niin ei kiva juttu koska joulukuussa oli heillä töissä ja sain huonon ensivaikutelman. KAtotaan miten käy.
Aamulla ajelen kuitenkin työhöntulotarkastusta varten käymään labrassa. Pitää olla 6-8 tuntia syömättä ennen kokeita. Kaikenlaista taas mitataan, ärsyttää kun muutenkin käy 6-8 kertaa vuodessa labrassa lahjoittamassa veriarvoja lääkäreitä varten. No enpähän pääse happanemaan...
Leikkasin eilen yhdeltä paprikalta ja kahdelta chililtä ylimmät lehdet; naps vaan pois. Pitäis haaroittua siitä. Kokeilen ensin muutamalla koe-erällä ettei mene koko istutus taas uusiksi. Jos vaikka eivät tykkääkään siitä. Täältä me katsotaan näin ideoita ja vinkkejä. INFERNO.
Ollaan pelattu paljon kaikenlaisia pelejä XBOX:lla pojan kanssa. Ei mitään mäiskintää tänään lainkaa. Autot elokuvan peli ollaan yritetty läpäistä, siis pelata eteenpäin. Vielä ei olla onnistuttu. Poika sai sen jo syksyllä kun kone hankittiin mutta peli on jäännyt jännemmän joululahjaksi saamansa peli varjoon.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti