lauantai 5. huhtikuuta 2008

Juhlapäivä


Pojan synttäreitä on juhlittu tänään ja huomenna jatketaan.
Tänään oli päiväkoti kavereita 5 kappaletta, kamala meteli, hauskaa niillä oli.
Mummeli tuli puolivahingossa tädin kanssa jo tänään, pääsivät todistamaan poikien kohellusta.
Jäivät vielä hetkeksi poikien mentyäkin niin pystyttiin juttelemaan huutamatta.

Lahjoja sai Gormitteja, monsteri auton, transformer-peli, lennättimen, pokemoneja, kirjoja, rahaa, bionicklen, palapelin, kissan... Rannekello on jo saatu aikasemmin.



Chilit kasvaa huomaa vauhtia, aurinko paistaa ikkunalaudalle. Ja nyt on pihalta karsittu yksi puu. Mies vielä karsi jäljelle jääneistä alaoksia.

Kakussa on täytteenä kaakao-moussea, mansikoita, mansikka-vadelma mehua kostukkeena, kermavaahtoa. Kakku on hyla/laktoositon. Päällä Cola-nyöriä. Ja sukulakuja jalkana ja torahampaina. Lisäksi tarjottiin lihapullia ,nakkeja, porkkanaa, kurkkua, keksejä, paprikaa, viinirypäleitä ja popcornia.

1 kommentti:

Nalle kirjoitti...

Upealta näytti tuo kakku. Kiva kun pojalla oli hauskaa ja mummikin kävi. Terveisiä sinne kaikille ja myöhemmin sitten nähdään.