lauantai 12. huhtikuuta 2008

Aurinkoa piisaa

Käytiin pizzalla viereisessä kunnassa ja sitten paluu matkalla päätin lähteä isää morjestamaan, ei tarvi ens viikolla arkena mennä töiden jälkeen. Herralla on torstaina synttärit. Vein lakuja ja ruusuja. Sitten Nallukan kanssa vietiin isä ulkolenkille. Isä on nyt uudella osastolla oli eilen muuttanut. Pikkasen on ihmeissään uusista ihmisistä, ei ihme.

Mä voin käydä kaupassa ostamassa kaikki tarvikkeet makselkaa sitten mulle päin kun ehditte. Tiedän miten paljon mahtuu jääkaappiin... Meillä on vaan semmonen pieni yläkaappi kun alakerrassa pakastaa. Eli ei voi liiotella tarvikkeilla muuten tulee kiire syödä. Nyt kun tuo aurinko paistaa tekee mieli grillata maggaraa, maissia jne... banaani-suklaata ;)

Krookukset aloittelevat kukkimista ensimmäisenä kukkapenkeissä.

3 kommenttia:

Sininen kirjoitti...

Täältä iso JOOO suklaabanaaneille. Mites teidän miesväki, ovatkos keksineet jo yäpaikan itselleen?

Anonyymi kirjoitti...

Mun tekin mieli oikeen jotain pihviä =p mutta kaikki kelpaa

Nalle kirjoitti...

Voisiko joku tehdä sellaisen pienen kakaun jota te olette kaikki mainostaneet omilla sivuilla olisi kiva päästä ihan maistelemaan sellaista eikä vain katsella ihania kuvia ja kuolata kirjaston koneen näppäimille.