keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Koolaus

 Olipa kerran Omppu, joka sai SNY:ltänsä Harmaata Villalankaa ja pussin CoolAid:ia (mansikkaa)

Hän otti haasteen ilolla vastaan ja etsi vielä netistä lisää ohjeita miten koolataan. No Ilultapa tietenkin löytyy sopivat esimerkit kuvineen.

Ensin hän vyyhditti, sitten kasteli Harmaan Villalankansa.

Sitten vesi kuumenemaan ja pussi sekaan.

 Ja lanka perässä.

Koska Omppu ei osaa lopettaa (taaskaan) ajoissa; vähitellen

lanka upposi kokonaan kattilaan.


Ja sitten hän huuhteli mehut pois ja lopputulos on tässä, mansikkaisen punaista ja harmaan täplikästä lankaa.

No katotaan kuka onnellinen saa Villalototssa jättipotin ja huomaa saavansa mansikkaiset lapaset tai sukat ensi jouluna ;)

Vyyhti oli yön yli ulkona kuivumassa, äskettäin sen kerin palloksi ja tein koeneulonnan. Polkamaisen mansikkaista :) Huuda hep kommentteihin jos haluat saada tästä tehdyt sukat tai lapaset voi laittaa samaan kommenttiin toiveen. Sitten arvontakone arpoo. Sovitaan että 6.5. mennessä kommentit pääsevät mukaan!


5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

EI TAINU OLLA TAHMAINEN KEITTIÖ TÄLLÄ KERTAA.TOI ON IHANA TAPA VÄRJÄTÄ LANKAA SE TUOKSU SÄILYY YLLÄTÄVÄN PITÄÄN ALNKASSA.VIIMEINEN PAKETTI VIITÄ VAILE VALMIS

NalleKarhu kirjoitti...

Olisi ihana jos saisi mansikkaiset sukat :-)

Enkeli kirjoitti...

Huudan hep kummitytön puolesta

Lentävä kirjoitti...

Sööttiä lankaa! Mulle kävis kans kummat vaan ja Hymypoikakin vois ottaa, saadaanko kaksi arpaa..? ;)

Vallittu kirjoitti...

Hep, hep, hep!

Tosi nättiä lankaa! :)