Hän otti haasteen ilolla vastaan ja etsi vielä netistä lisää ohjeita miten koolataan. No Ilultapa tietenkin löytyy sopivat esimerkit kuvineen.
Ensin hän vyyhditti, sitten kasteli Harmaan Villalankansa.
Sitten vesi kuumenemaan ja pussi sekaan.
Ja lanka perässä.
Koska Omppu ei osaa lopettaa (taaskaan) ajoissa; vähitellen
lanka upposi kokonaan kattilaan.
Ja sitten hän huuhteli mehut pois ja lopputulos on tässä, mansikkaisen punaista ja harmaan täplikästä lankaa.
No katotaan kuka onnellinen saa Villalototssa jättipotin ja huomaa saavansa mansikkaiset lapaset tai sukat ensi jouluna ;)
Vyyhti oli yön yli ulkona kuivumassa, äskettäin sen kerin palloksi ja tein koeneulonnan. Polkamaisen mansikkaista :) Huuda hep kommentteihin jos haluat saada tästä tehdyt sukat tai lapaset voi laittaa samaan kommenttiin toiveen. Sitten arvontakone arpoo. Sovitaan että 6.5. mennessä kommentit pääsevät mukaan!
5 kommenttia:
EI TAINU OLLA TAHMAINEN KEITTIÖ TÄLLÄ KERTAA.TOI ON IHANA TAPA VÄRJÄTÄ LANKAA SE TUOKSU SÄILYY YLLÄTÄVÄN PITÄÄN ALNKASSA.VIIMEINEN PAKETTI VIITÄ VAILE VALMIS
Olisi ihana jos saisi mansikkaiset sukat :-)
Huudan hep kummitytön puolesta
Sööttiä lankaa! Mulle kävis kans kummat vaan ja Hymypoikakin vois ottaa, saadaanko kaksi arpaa..? ;)
Hep, hep, hep!
Tosi nättiä lankaa! :)
Lähetä kommentti