Auttakee akkaa mäessä!
Viikko tai kaksi sitten olin jonkun lankakaupan sivuilla. Löysin sieltä (minulle vaativan) ihanan valkoisen-kirjoneule-huivin ohjeen. Nyt en löydä tätä enää! Missä olin mistä löysin sen??? Pistää kommenttilaatikkoon osoite jos löydät :/ Nyyh. sen tahtoisin itselleni sen ihkun huivin!
Ja samoin tein kun julkasin tämän, välähti! Ilun handusta ohje löytyy! Marikki-huivi :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti