tiistai 1. toukokuuta 2012

Vapun päivää, päivää :)

Eilen tuli pojan kaveri yökylään. Pojat poksauttelivat vesi-ilmapalloja ja olivat vesisotaa. Pelattiin autopeliä ja guitar hero:ta XBOX:lla. Paistettiin hampurilaisia ja syötiin herkkuja. Eilinen päivä oli kyllä aurinkoinen ja lämmin.
Vein Chilit ja muut maustekasvit ulos ekaa kertaa tuulettumaan. Tänään on kylmempää mutta aurinkoista, joten heitin kasvit taas ulos. Varsista tulee tukevemmat ja jaksaa siis kantaa isompaa satoa ;) Odotin ensin että mittari näyttää 13 astetta. Vähän on jo päässyt latvomaan isoimpia chilejä jotta ne haaroittuisi. Kukkapenkistä näkyy nousevan viime vuotista persiljaa ja timjamia. Pensasaitaakin ehdin siistimään talven vahingoilta. Isot lumimassat ja puiden kaato oli katkonut monta oksaa meidän marja-aroniasta. Nyt vaan kesää kohti! Perhosia on liidellyt monta pihalla ja kärpäsiä myös. Kohta varmaan pörrää pörriäisiäkin jos noita kukkia tulisi lisää. Krookuksia on noussut ja sinililjoja.

Ei kommentteja: