Tänään oli mukava päivä töissä. Saatiin juteltua minulle kiva kouluun liittyvä tehtävä, 4 lapsen kanssa sanallisia harjoituksia ääntämisen ja kuullunymmärtämisen auttamiseksi. Ajattelin suunnitella niin että n. kerran viikossa 30-45 min lasten kanssa tehdään erilaisia tehtäviä, sadutusta, numeroita, kirjaimia, mikä sana kuullostaa samalta (luu -kuu -suu)yms. Ihan kivaa kun lelto tuki minua tässä!
Päätä särkee, pelottaa että silmä on taas tulehtunut. Tarkkailen vielä pari päivää sitten lääkäriin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti