lauantai 4. syyskuuta 2010

Siskolle pöllöjä

Siskollekin valmistui parissa illassa pöllöpipo. Silmät vaan loppui kesken, tosi isoja  nappeja jäljellä joten hän saa itse kaivella nappivarastostaan lisäsilmiä tai sitten kaksi sivuilla olevaa nukkuvat ;) Lanka Nalle Aloevera n. 50 g, vihreä ja ohje sama kuin edellisissäkin pöllöissä alla.

Ja jollen kovin pahasti pieleen ennusta hän myös menee katsomaan pöllöelokuvan, Legenda suojelijoista pipo päässään ;) Polgara mielessään <3

1 kommentti:

Nalle kirjoitti...

Tietenkin menen katsomaan tuon elokovan. En ole varma menenkö katsomaan sitä pipopäässä ;)