Siskollekin valmistui parissa illassa pöllöpipo. Silmät vaan loppui kesken, tosi isoja nappeja jäljellä joten hän saa itse kaivella nappivarastostaan lisäsilmiä tai sitten kaksi sivuilla olevaa nukkuvat ;) Lanka Nalle Aloevera n. 50 g, vihreä ja ohje sama kuin edellisissäkin pöllöissä alla.
Ja jollen kovin pahasti pieleen ennusta hän myös menee katsomaan pöllöelokuvan, Legenda suojelijoista pipo päässään ;) Polgara mielessään <3

1 kommentti:
Tietenkin menen katsomaan tuon elokovan. En ole varma menenkö katsomaan sitä pipopäässä ;)
Lähetä kommentti