No huomenna taas omaan työhön paluu, osaakohan sitä enää. Jaksaakohan sitä?? Koulujaksolla oli niin rauhallista ja hiljaista. Huomenna on taas vilinää ja vilskettä.
Mitähän kaikkea sitä on suunniteltu tälle viikolle. Lauantaina on koulutus päivä, mälsää. Ens viikolla on kevätretki Luonnotieteelliseen museoon, jännää. Katoaakohan kaikki lapset sinne vai säilyykö ne tallessa. No mun pienryhmä on aika rauhallinen sen suhteen, ei ole karkailevia tapauksia ;)
Tänään näin siskon Hyvinkäällä, käytiin syömässä ja vaihdetiin kuulumisia. Käytiin appiukolla, pesin autoa joka jäätyi vähän väliä kun aurinko ei lämmittänyt enää. Onneksi painepesurilla sai lämmintä vettä suihkutettua, tuli hitusen puhtaampi auto ja liat tais jäätyä auton alle ;) Mies rassasi prätkäänsä ja poika hiihteli ympärinsä.
Omalla pihalla eilen huideltiin lumihommia, tiputtelin räystään yli tulevaa lumivallia sorkkaraudalla alas, aivan jäinen alapuoli ei lähtenyt lapparilla. Lumikasa terassin reunalla isoni ja isoni ja mies teki pojalle tunneleita siitä läpi, Minä kaivoin juoksuhautaa.
1 kommentti:
Hienon näköstä lumilinnaketta!
Lähetä kommentti