Jotain taas mässytetty aamusta iltaan. Pojalle tuli kuumetta yskän lisäksi joten peruttiin kaverisynttärit sunnuntailta. Telkkua ja juotavaa ollut tarjolla.
Tein puroja ulkona ettei tarvii loskassa rämpiä ulko-ovelta autolle, nyt kävi sitten äsken traktorilla vetämässä sileeks. No hikijumppa oli ihan kivaa kuitenkin, kun piti jäätä hakkaa että sai puron virtaamaan. Katotaan mimmonen polku/meri/taksikyyti sitä huomenna löytyy oven edestä.
Pojalla jatkuu siis lukuprojekti, tällä viikolla 5 tuntia kirjan lukemista. Pitäisi kuulema olla lyhyt niminen kirja jota lukee, muulla ei ole väliä. Kirjottavat siis taulukkoon pvm, kirjan nimen, kuuntelijan, lukuminuutit ja kuittaus. Kun osaa lukea jo sujuvasti niin saa lukea itsekseenkin ei tarvitse aina lukea ääneen.
Huomiseksi ostin lettuaineksia ja vanilijajäätelöä mansikkakastikkeella :P
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti