torstai 4. maaliskuuta 2010

projekti

Aloitin uusista langoista säärystimiä, raitaa molemmilla kerillä =) katsotaan kuinka pitkät tulee kun haluan että näkyy värin vaihtuminen.
Kahvia maistelin, ja hyvältä maistuu!

Huomenna on viimeinen päivä hoitoa ja huolenpitoa tässä paikassa, sitten se arviointikeskustelu parin viikon päästä. Ja uutta tutkintosuoritusta heti huhtikuussa heti perään olisi tarkoitus puuhata. En halua jättää toukokuulle, saa sitten huokasta koko kesäksi koulujutuista. Syksyllä alkaa kuntoutuksen pitkällä koulujaksolla taas... huh heijakkaa, vuoden päästä jo erikoistuminen. Jotenkin tää on sittenkin nopsaa opiskelua kun töitä tehdään kokoajan ja näitä miljoonia tehtäviä.

Itsearviointia pitää alkaa viikonloppuna vääntämään, työssäoppimisen arvioinnista tuli kehuja että ei ainakaa huolestuta se osa tätä koulutusta. En vaan tajua miten noi muut on saannu yhdestä tehtävästä yli 10 sivua pitkiä kun mulle riitti 3?? Mitä kaikkea ne on laittanu ja mitä mä jättänyt pois.. No mut jos siitäkin läpi mentiin ja yhteisarvosana 3 TOP-jaksolle ni tyytyväinen olen, kun täydet sain =)

Voi olla että jos opiskelukärpänen pahastikki puraisee ja toisen erikoistumisen tähän päälle innostuu opiskelemaan sitten ei saa valittaa tehtävistä! Saa muistuttaa ;)

Ei kommentteja: