elikkäs keskelläviikkoakeskiviikko
Tänään oli lääkelaskutentti ja kaikki meni oikein =) juhuu, vielä olis se anatomian tentti ja lääkehoito tentti...
Huomenna on laboraatioita eli harjoitellaan verenpaineen mittausta elohopeamittauslaitteella, harjoitellaan piikin antamista, syöttämistä ja hampaidenpesua (ikäihmisiä pitää auttaa kaikissa päivittäisissä toiminnoissa) mitäs muuta oli, jossain vaiheessa pef mittaria eli hengityksen mittausta, kotona pitäis harjotella pulssinlaskemista ja hengitysfrekvenssiä. Eli kohta joku tuolla olohuoneessa joutuu mittauksen kohteeksi ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti