Pohja:
1 pkt gluteenittomia dominokeksejä
75 g voita tai margariinia
Täytemousse:
4 dl vispikermaa
2 valkuaista
Maitosuklaakerros:
2 liivatelehteä
150 g maitosuklaata (panda)
100 g maustamatonta tuorejuustoa
2 rkl vettä
Minttusuklaakerros:
2 liivatelehteä
sinistä ja vihreää elintarvikeväriä
100 g maustamatonta tuorejuustoa
150 g valkosuklaata (panda)
2 rkl vettä
Tuunasin alkuperäistä ohjetta niin että sain kakusta gluteenittoman ja en viitsinyt ostaa minttuaromia joten sovelsin mariannemurskalla. Kakku on hyvää ja helppoa.
Murskaa keksit ja sekoita sulaan voihin. (käytin itse suolatonta voita)
Vispaa kerma ja vispaa valkuaiset, yhdistä laita jääkaappiin odottamaan. Sulata suklaa, sekoita juusto sekaan ja liotetut liivatteet sulata 2 rkl kiehuvaa vettä ja sekoita suklaaseen. Jaa mousse kahtia ja sekoita toiseen puoleen valkosuklaajuusto ja toiseen suklaajuusto. laita keksimurskan päälle vuokaa jaa kylmään.
Alun perin Kinuskikissan blogista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti