
Marraskuu sitten loppuu tältä vuodelta, huomenn alkaa joulukalenteri. Wagner on tietysti hesarin sivuilta. Huomenna on myös koulua ja perjantaina leivotaan lasten kanssa töissä. Illalla tyhy meininkiä teatterissa ja la pojalla kaverisynttärit huimalassa. Sunnuntaina ei vielä suunniteltua toimintaa... huoh!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti