Viimeviikolla sain tein ekan tentin koulussa ja tuli 2. (arvostelu 1-3) Pikkasen jäi hampaankoloon,e ttä jos olis lukennu pikkasen vielä niin olis saannu kolmosen siitä.
Tänään tuli vastaus ryhmätyöstä ja 3 tuli!! Jee!
3 viikon päästä seuraaa tentti katotaan kuin käy, pitäis varmaan alkaa jo harjoittelemaan...
Tässähän alkaa olla jo todella kunnianhimoiset suunnitelmat :P
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti