keskiviikko 28. lokakuuta 2009

tuloksia

Viimeviikolla sain tein ekan tentin koulussa ja tuli 2. (arvostelu 1-3) Pikkasen jäi hampaankoloon,e ttä jos olis lukennu pikkasen vielä niin olis saannu kolmosen siitä.

Tänään tuli vastaus ryhmätyöstä ja 3 tuli!! Jee!

3 viikon päästä seuraaa tentti katotaan kuin käy, pitäis varmaan alkaa jo harjoittelemaan...

Tässähän alkaa olla jo todella kunnianhimoiset suunnitelmat :P

Ei kommentteja: