sunnuntai 11. lokakuuta 2009

Sunnuntai

Tänään ollaan pelattu, tehty ruokaa, käyty metsässä tekemässä majaa, rakenneltu legoja, katsottu telkkua, leivottu piirakka ja haettu pizzat. Täys päivä siis, sekaan mahtui vielä tiskikoneen täyttö ja tyhjennys, pyykkien pesua. Etsin uutta ohjetta ja lankaa ohjeelle haluaisin tehdä shaalin tai huivin, yksi huivi valmistui juuri eilen tein viikossa. Eipä ole juuri tilkkuja neulottu kun on huivibuumi päällä. Ja ne helmet...

2 kommenttia:

enkeli kirjoitti...

mäkin haluisin kokeilla jotain kivaa ohutta huivia joka lämmittäis mitta mahtuis kivasti takin sisään....

Anonyymi kirjoitti...

Löysin kirjatosn hakukoneelta mielenkiintoisen tiedon. Joulukuussa ilmestyy uusin D. Braun kirja. Jee... :DD

Terkuin Nalle