lauantai 28. helmikuuta 2009

minä minä minä


Jos tuo olisi puolue voisin vaikka liittyä =) Minä itse, vain minä ja maailma olen mä!

Kerran jo päivitin tässä blogia mutta teksti jäi jonnekin bittiavaruuteen kun ei ole täällä näkynyt.
Silmä voi paremmin, maanantaina kontrolliaika silmäklinikalla. Huomenna enää 4 kertaa päivässä tippaa viikon ajan... Huoh.

Ollaan uudistettu kalusteita, tuunattu vanhoja jne. Tänään oli pojan kaveri meillä kylässä, ensin luisteltiin ja sitten tultiin sisään leikkimään.

Olohuone on siis taas erilainen kuin ennen ;) Saapi tulla kylään.

Eskarissa pojan ryhmä on purkanut vanhoja vempeleitä, puhelimia yms. Ja kasannut pahvilevylle robotteja. Löysin varastosta appiukolta pari vanhaa mankkaa ja ne odottaa tuolla purkamista. Muistan elävästi kun itse (varmaan eka tai tokaluokkalainen) tutkineeni vaarin kelloja. Kyllä minä osaan ne kasaan laittaa kun purkaan koneiston... Kellot oli jonkin aikaa piilossa ennen kuin uskalsin vaarille kertoa mitä on käynnyt :/ No onneksi ei tullut isoa juttua siitä. Siitä viisastuneena kannattaa antaa tarkoitukseen sopivia tutkimuskohteita lapsille =)

Ei kommentteja: