tiistai 3. helmikuuta 2009

Hrr

Paleltaa, pitäis kai tehdä jotain muuta kuin istua täs koneella.

FB:ssä on käyty, lehdet luettu ja sähköposti tsekattu. Jäljellä on blogi ja pelit ;)

Jessen puutarhassa jo pilkistää ekat idut! Nyt jo! Chilit voi heikommin. Saas nähdä pitääkö laittaa kaikki alusta. Viikonloppuna kuumalla vedellä yritin kiehuttaa pikkukärpäsiä pois reunoilta ja pistin lisää siemeniä Chilistämään.

Sairaan suuri herpesrakkula ilmesty sunnuntaina huuleen, kiva, kiva.

Eilen reumalääkärissä kaikki hyvin ja se setä puhui jopa lääkityksen lopettamisesta. Edelliset tädit on kyllä ollu sitä mieltä että loppuelämä mennään jollakin lääkkeellä piikki tai pilleri. Ota nyt näistä selvää. Mielummin joku lääke kuin se et parin vuoden päästä iskee kauheet tulehdukset ja kankeudet ja kivut takasin. Hemog 138, senkka ja crp 2 ja 3 eli todella hyvin menee. Valkosolut ja yms solut normaalit, maksa hyvä, munuaiset ok. Viime keväänä työterveyslääkäri sanoi että mulla on paremmat kolesteroli arvot kuin "normaaleilla" Sitä mä jaksan aina kehua ;)

Xbox palasi talouteen huollosta. Eipä oo kauheesti poika mankunu sen perään. Tänään saa kokeilla sitä vaikka normaalisti pelittää saa viikonloppuisin.

1 kommentti:

Enkeli kirjoitti...

hyvä kun terveltä näyttää.