Huomenna saapi tulla kakulle ja herkuille jos pääsee, muutkin illat käy, olen töissä joten menee pakostikin 5 ennen kuin sisään pääsee =)
Tein kakun kotivieraille ja töihin toisen mokoman. Helppoa ja yksinkertaista tehdä perunajauhoista kakkua. Tuli mehevää ja kaunista. Kuvia sitten kun ne on aseteltu ja koristeltu viimesen päälle.
Lahjoja en toivo, ystävät on kivempia.
1 kommentti:
Ei keritä tulemaan, mut suuret onnittelut meiltä molemmilta.
Lähetä kommentti