keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Sadesäällä

On siis syksy, vettä sataa ja tuulee. Katja-myrskyn rippeet kävivät tänään täällä Suomessa. Välillä tuli kovaa vauhtia vettä melkein vaakatasossa ja välillä taas ihan poutaa. Aurinko ei kyllä pilkahtanut pilvien raosta.
Kävimme eskarilaisten kanssa kirjastossa eikä kastuttu, kumpparit ja sadetakit oli riittävät varusteet. Kylläpä meidän kyläkirjasto olikin täynnä. Ennen kuin ovet avattiin sisällä oli 2 -luokkalaisilla omat kirjastotunti meneillään. Sitten meni meidän "pieni" tänään 18 lapsen porukka sisään, heti perään tuli 4-luokkalaisten ja toinen 2 -luokkalaisten ryhmä. Päiväkodiltakin tuli yksi porukka lisää. Taisi olla muutama yksittäinen aikuinen ja perhe siellä samassa Kirjastossa. Ahdasta oli ja eikä todellakaan hiljaista! Lähdettiin aiemmin kuin oli tarkoitus kävelemään takaisin. Leikittiin sitten loppuaika eskarilla, muutama lapsi muisti jopa tutkia lainaamaansa kirjaakin ;)

1 kommentti:

Lila kirjoitti...

Sadesäällä onkin kiva vierailla kirjastossa :) Tosin teidän kirjastossanne oli liikaa porukkaa, mutta sehän tarkoittaa sitä että muutkin ovat keksineet saman sadesään viettopaikan!