perjantai 23. syyskuuta 2011

jalkapalloa 3 päivää peräkkäin

Pojalla oli matsi tänään, on huomenna ja vielä sunnuntaina. Mies menee huomenna turnaukseen ja minä teen valmiiksi  (pakko saada) koulutehtävän ja sitten sunnuntaina menen turnaukseen.

Nyt on pakko jakaa linkki, minun mielestä hyvin ja hauskasti kirjoitettuu blogiinm sinne löysin nokkakirjan kautta ystävän linkillä. Ladys and gentleman Project Mama. Lue ja ihastu. Hyvästit vyölaukulle ja sitten lenkille sen jälkeen! ...

Ei kommentteja: