maanantai 19. syyskuuta 2011

Saaressa

 Vietettiin akkojen kanssa viikonloppu saaressa. Ladattiin akkuja, nukuttiin ja rentouduttiin. Mukana oli tietenkin laulukirja, pelejä, kortit ja hyvää ruokaa ja juomaa.

Ensi kerta on vielä sopimatta. Keväälle varmaan napsahtaa?

Uusi kiva lautapeli jota pelasin reissun päätteeksi Päkiksen luona oli Kolumbus. Pitää päästä sitä pelaamaan uudelleen tai ostaa oma peli kotiin ;) Nyt kun olen myynnyt huuto.netissä muutaman mitä ei pelata niin uutta mahtuu (ehkä) hyllyyn.

Ei kommentteja: