maanantai 4. lokakuuta 2010

Matelevaa aikaa

Kyllä on tämä päivä hitaasti edennyt. Liekö syynä ruotsinkielentunnit illalla, vai mikä on?

Haaste. Kommentoi jotenkin minua/Blogia. Jos et tunne henk.koht kerro mitä kirjoituksista on jäännyt mieleen minkälainen minä olen. Olisi kiva tietää ketä täällä käy kurkkimassa ja mitä minusta jää teille mieleen.

Nyt pillit pussiin ja poika autoon ja kohti tätiä joka lupasi ruokkia pojan ja vahtia sitä kun olen koulussa.
-Omppu

4 kommenttia:

Nalle kirjoitti...

Kiva kun pojalla on toinenkin täti kun tämä täällä on ihan liian kaukana.
Terkuin: Erittäin kaipaava tätiliini

Sininen kirjoitti...

Minä luen, kommentointi on vaikeempaa...
Hih, mikä sanavahvistus; vessap!

Enkeli kirjoitti...

Tämäkin täällä käy silloin tällöin katsomassa mitä kummitytölle kuuluu =).

Vallittu kirjoitti...

Minäkin käyn :) kommentointi tosiaan aina jää :(