Takana on 3 työpäivää ja 3 koulutuspäivää. Tänään ehdin olla vain puolet koulutuspäivästä koska kohta lähdetään miehen ystävän häihin. Ihanaa laittautua ja panostaa ulkonäköön. Töihin tulee mentyä monesti verkkareissa ja tukka ponihännällä. Hiustenkasvatus projekti jatkuu. En en mene kampaamoon hakemaan helpotusta kuumaan tukkaan, sen verran verroitti kesäkuun leikkaus lopulta pituutta kun latvat oli ihan hiirenhäntä vain ja itse sitten tasoitin pariviikkoa kampaamo käynnistä latvat. Monta vuotta on antanut kasvaa... ja vieläkään ei ole yli olkapäiden. Imeytyyköhän tukka sisäänpäin nukkuessa? No pakkohan se on välillä leikata latvoja ja kerrostaa kun värjäilee niin hiukset kuluu ja heikkenee.
Ulkona on tällä viikolla ollut ihanat syyspäivät! Värit vahvistuu ja yöpakkasia on jo. Pihalle kun vilkaisee marja-aroniat vaan komistuu päivä päivältä. Nyt tuota koivua ei ole enää pihalla ei tarvitse niin kovin haravaoida omaa pihaa. Talkoissa riittää kuitenkin haravalle töitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti