Seikkailin netissä tapani mukaan ja satuin käymään Ai kauheeta blogissa ja sieltä sitten otan tämän meemin. Eli
Mitä minä teen tänä kesänä 2010
Kesä on jo puolessa ennen kuin törmäsin tähän Kesä essee-ideaan. Olen jo jäännut omasta työpaikasta "kesätauolle" eli otin virkavapaata, jotta pääsin kokeilemaan kykyjäni toisenlaisessa hoitomaailmassa. Nyt siellä on tänään alkanut 3 viikko. Kaikki on kivaa ja mukavaa. Viihdyn oikein hyvin mummojen ja pappojen auttajana. Yksi työkaveri pisti "vähän" hermoon tänään. Tänäänkin oli taas jokaisen resurssit kovassa käytössä. Sairaanhoitajat selvitti sekalaista lääkkeenjakoa, lähihoitajat suunnitteli loppuviikon töitä ja pomo sai työvuoroja väännettyä ja käännettyä. Minä jälleen kerran korjasin työkavereiden matkalaskuliitettä exel-taulukon osaaminen, jotta pysyy kaavat kunnossa, ei ole heidän vahvinta aluettaan. Tietokonehommathan multa sujuu, joten oli kiva auttaa.
Kun tuolla loppuu työrupeama ja olen monta ihanaa uutta kokemusta hoitoalasta rikkaampi (ja viisaampi). Alkaa oikea kesäloma. Lähdemme perheen kanssa Kos:lle Kreikkaan. Kriteerit paikan valinnalle oli. 1. uima-allas 2. ilmastointi 3. prätkäteitä 4. kreikkalainensalaatti ;)
Siellä viikko ja sitten takaisin kotosuomeen. Mietittiin josko otetaan mökkivuokralle jostain itäsuomesta ja mennään tutustumaan miehen suvun kotiseutuun. Itse en ole Mikkeliä idemmässä käynnyt; matkailu avartaa ts. Pohjoisin paikka on Kainuu ja läntisin Rauma. Etelässä Hanko, siellä suoritettiin siskon kanssa sukelluspätevyyttä joskus 19 v sitten!
Ai kamala kuinka on aika mennyt eteenpäin ja kyllä sen perästä näkee... Viime vuonna ostetut shortsit ei mahu jalkaan. Tai siis jalkaan mahtuu mutta ei mene kiinni. Tai ehkä mun perälihakset on vaan ylikehittyneet ;) No enivei. Silmätulehdus on voitettu! Ja taas saa lenkkeillä. Kuka hullu nyt lähtee näillä 33 asteen helteillä salille kun voi juosta paarmoja ja hyttysiä pururadalla metsässä karkuun. Ne vasta on hyviä kirittäjiä ja jos on sauvojen kanssa liikkeellä niin ei tule kukaan juttelemaankaan kun on hengenvaarassa huitomisen takia. Mp3 soi täysiä milloin U2, milloin Queenia tai jotain muuta siltä väliltä.
Elokuussa loppuu lomat kun koulualkaa ja poika lähtee toiselle luokalle ja minä uuteen työpisteeseen. Viskareiden ryhmään päiväkodille. 22 lasta joista yli puolet "rauhallisia" poikia ;) Vilinää ja vilskettä koko vuosi täynnä. Voi olla että loput lomapäivät tulee nopeasti käyttöön...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti