perjantai 16. heinäkuuta 2010

Farkkuhame



Lempifarkut hajosi, onhan noita jo tullut 3 v käytettyä yhtenään. Leikksin polven alta poikki ja ratkoin samoja. Laitoin puntit eteen ja taakse halkioihin ja päärmäsin helmat. Vähän koristeompelua ja kangasväriä. Nyt on uusi lempihame sitten käytössä =)

Ei kommentteja: