Lempifarkut hajosi, onhan noita jo tullut 3 v käytettyä yhtenään. Leikksin polven alta poikki ja ratkoin samoja. Laitoin puntit eteen ja taakse halkioihin ja päärmäsin helmat. Vähän koristeompelua ja kangasväriä. Nyt on uusi lempihame sitten käytössä =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti