Kuukausi meni että heilahti, kameran piuha edelleen kadoksissa.. Ei siis kuvia luvassa vieläkään. Poika on ollut YU-leirillä, Jalkapallokoulussa. Viikon kummassakin. Vaarin luona (risteily mm.) Mummin luona (Korkeasaari, Sealife). Juhannusta käytiin Raumalla katsastamassa. Paikalla oli 9 aikuista (jos lasketaan yksi mummi mukaan) 5 lasta. Grilli kävi kuumana ja meressä polskuteltiin.
Jalkapallo matseja katseltu lähes kaikki. Nyt menee Saksa-Espanja tuolla toisessa telkussa.
Sisko oli meillä auttamassa pojan vahtimisessa. Kiitos!
Itse olen toista viikko kotihoidossa heilumassa kesätyttönä. Olen suihkutellut, vuodepessyt, kaupassa käyttänyt, käynnyt kaupassa, mitannut verensokeria, verenpainetta. Jakanut lääkkeitä, antanut lääkkeitä. Jutellut ja kuunnelut. Kuumaa ja hikistä on ollut! Onneksi firman autossa on ilmastointi, omalla en olekaan joutunut kertaakaan vielä joutunut ajelemaan asiakaskäyntejä. Saishan siitä hyvät km-korvaukset, mutta ilmastointi näillä helteillä on kultaakin kalliimpaa...
Alennusmyynneistä on löytynyt uusia vaatteita, pitäis vaan päästä noista kauhtuneista vaatteista päästä eroon, eli siis siivota kaapit ;)
Loma on siis vain pojalla toistaiseksi, miehellä alkaa 2 viikonpäästä ja minulla 3 viikon... Sitä odotellessa!
Suunnitteilla on viedä kummipoika palloa pelaamaan ja jätskille, kummitytön kanssa myös jotain kivaa. Oman pojan vieminen parturiin!
Ainiin meinasi unohtua; poika innostui vihdoin (kuuman ilman painostuksesta tai mökin ihanasta uimarannasta) uimaan järvessä! Pari vuotta sitten tuli stoppi ei tiedetä miksi mutta nyt taas innoistui ja ihan omasta tahdosta. Hyvä niin ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti