Pihalla kukkii krookukset ja tulppaanit työntävät lehtiään. Ihmettelen missä ovat narsissit kun ei niitä näy vieläkään...
akvaariossamme on siis 6 punapäätetraa, kauniita ostetaan niitä lisää!
ja kaksi leväbarbiaja ällöttävän paljon levää saatiin kaupanpäälle kasvien mukana :/ eli kahtellaa jospa joutuu ostamaan uudet kasvit/ levänpoistoainetta / lisää levänsyöjiä
1 kommentti:
Hauskan näköisiä kaloja!
Lähetä kommentti