perjantai 1. toukokuuta 2009

pjönttö

Do diin, Siellä se seisoo. Ja istumaan ei vielä saa käydä. Suihkuun sais mennä illalla mutta me lähdetään reissuun eli saumat saa kuivua rauhassa viikonlopun! Vielä kaapit, suihkunousu ja allas paikoilleen niin voi´la she on valmish!

Pihalla kukkii krookukset ja tulppaanit työntävät lehtiään. Ihmettelen missä ovat narsissit kun ei niitä näy vieläkään...

akvaariossamme on siis 6 punapäätetraa, kauniita ostetaan niitä lisää!
ja kaksi leväbarbia

ja ällöttävän paljon levää saatiin kaupanpäälle kasvien mukana :/ eli kahtellaa jospa joutuu ostamaan uudet kasvit/ levänpoistoainetta / lisää levänsyöjiä

1 kommentti:

Vallittu kirjoitti...

Hauskan näköisiä kaloja!