2 työpäivää ja sitten maanantaina TE-toimipisteeseen ilmoittamaan työttömäksi itsensä. En aio töitä hankkia kesäksi. Sen verran tulee tuota lomrahaa nyt tilille, että jos ei ala tuhlailemaan sillä pääsee pitkälle. Toivotaan ettei tule ylimääräisiä kuluja.
Thaimaan matka on maksettu (lennot) sitten vielä pitää maksaa oleskelu ja hotellit siellä paikan päällä.
Tilasin juuri lomalukemista 3 kirjaa ja pojalle Tatu ja Patu monitoimimuistikirjan.
Käytiin lasten kanssa eskarissa jätskillä, välillä satoi ja välillä ei. Ei sentään mitään katastrofi kuuroa tullut paikan päällä =)
Terassi on valmis, markiisikin on kuumia helteitä varten tai sadepäivän grillausta varten ;) Nurmikko on ihanan vihreää ja vehreää. Kirsikkapuu alkaa jo kukkimaan.
Satoi
Satoi,
paistoi,
jäätelöä maistoi.
Pieni poika,
joka varpaansa kastoi.
Järvellä sinisellä,
kalastaa tahtoi.
Mutta minkäs sille mahtoi,
ei ollut onkea, ei matoa
se oli; oi, oi, voi, voi.
o.s.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti