lauantai 9. toukokuuta 2009

Lauantai sade päivä



Tämä on meidän akvaario. 6 mustamollia, 6 punapäätetraa ja 2 leväbarbia (toistaiseksi)

Tänään siroteltiin isän tuhkat mukana oli sisko, mies ja poika sekä täti ja setä.

Iltapäivällä ristiäiset ja tyttö sai nimekseen Sade Emilia, sopii hyvin sadepäivän juhlille =) rauhalliset juhlat.

Huomenna kaikki äidit saavat hemmottelua =) toivottavasti ainakin minä =P

Ei kommentteja: