Tämä on meidän akvaario. 6 mustamollia, 6 punapäätetraa ja 2 leväbarbia (toistaiseksi)
Tänään siroteltiin isän tuhkat mukana oli sisko, mies ja poika sekä täti ja setä.
Iltapäivällä ristiäiset ja tyttö sai nimekseen Sade Emilia, sopii hyvin sadepäivän juhlille =) rauhalliset juhlat.
Huomenna kaikki äidit saavat hemmottelua =) toivottavasti ainakin minä =P
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti