sunnuntai 23. marraskuuta 2008

Viikonloppu

Terveisiä lounais-suomesta elikkäs Raumasta. Käytiin kummeilemassa siellä.

Lasten mielestä oli kivaa rikkoa merenrannan jäitä, kerättiin niitä kottikärryyn ja vietiin talonpihalle ja rakennettiin jäälyhtyjä. Harmittaa kun en tajunnut kameralla käydä kuvia napsimassa illalla kun oli pimeää ja tuikut tuikkivat sisällä. Kännykällä otin kyllä kuvia. Osa niitä onkin saanut muistoksi.Miehet kävi moottoriveneellä katsastamassa tyrnimarja tilanteen ja me heilutettiin käsiä rannalta. Tänä aamuna oli eilinen avantouinti kolo jäätynyt umpeen. Jää ei kestänyt kävelemistä mutta kovin sileä ja tasainen se oli. Tosiaan minä kävin eilen saunasta avannossa kaulaa myöten!

1 kommentti:

Nalle kirjoitti...

Jesselle on nyt sitten joulu lahja hankittu. Löysin sen tänään hesasta stokalta. Löysin yhden osan maa aikojen alussa. Nyt en vain muista mikä se oli. Jokin ensimmäisistä osista. Jos peli viikon loppu on viellä voimassa niin mielelläni tulisin silloin. Tai sitten voidaan viettää aikaa vain yhdessä.