sunnuntai 16. marraskuuta 2008

hyvää sunnuntaipäivää

Eilen istuttiin iltaa ja pelailtiin Terpalla. Tänään möllötellään kotosalla, syötiin pitsaa ja katsottiin leffaa. Huomenna töihin taas.

Tällä viikolla pitäisi saada kouluun paperit, haku päättyy 21.11.

Voikun olis jotain muuta säätä kuin vesisadetta välillä.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mihin kouluun...? Siis samaanko töihin missä oot eskarissa vaiko ihan opiskelemaan johkin vaiko jotain muuta...? Ei sillä että joku ois utelias, eheiii.... ;-)