torstai 27. marraskuuta 2008

ruvella

sormet ruvella mutta on se vaan ihanaa toi huovutus. Aion mennä ostamaan lisää villaa kotiin ja tehdä pehmosia paketteja lisää.

Tänään tein kisun pojalle ja yritin pannunalustaa joka ei onnistunut ollenkaan.

Nyt kutsun ystäviä rakkaita viikonloppuna 13.12 lauantaina villailemaan ja pelailemaan meille! Pojat on molemmat eripaikoissa reissussa ja mulla on koko kämppä ;) Minä hankin villoja tuokaa te vaikka jouluherkkuja ;) Ei sitovaa ilmoittautumista, siskoliini on jo tulossa!

On se vaan niin helppoa ostaa lahjoja netissä, olen tilaillut CDON:Sta ja Adlibriksestä ja verkkokaupasta vaikka mitä kovaa pakettia tulemaan tänne paketoitavaksi.

Silmälasitkin saapuivat tiistaina kotiin ja olen niitä hehkutellut töissä.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onkohan kyseessä 13.12. LAUANTAI vaiko 14.12. SUNNUNTAI... ;-)
Valitettavasti en pääse, kun meillä on silloin eräät ylläribileet paremmalle puoliskolleni, J ei tiedä vielä MITÄÄN, sen kaverit on järkänneet! :-) Hyssss...!

Anonyymi kirjoitti...

Mäkään en pääse. Tullaan sit jouluna sinnepäin ja käymään joku päivä.

Sininen kirjoitti...

Mä olisin tulossa lauantaina 13. päivä :)

Vallittu kirjoitti...

mä voisin tulla sinisen kyydillä jos oon terve...