Säärystimet =)
Pääsiäisenä aloittelin nämä ja eilen sain valmiiksi. Lankaa kului n 140 g
ja jonka jämistä (punaisista raidoista) tein vielä hiuspannan, idea oli Ravelryssä, linkkiä en tajunnut ottaa mutta sieltä se löytyy hearwear osiossa tai jossakin siellä päin ;) Virkkasin siis kolme ketjua jotka yhdistin päissä. Näin tuli huippunopeasti huippukivannäköinen hiuspanta joka ei paina ohimoita tai korvien takaa kun siellä on jo prillit =) ja värejähän saa tehtyä niin monta kun löytyy lankakakeriä laatikosta... Aikas nätti vai mitä mieltä olette? Pidin tänään töissä avonaisen tukan kanssa ja toimii!
Sieltä myös seuraava laukkuidea, johon nyt tässä katselen jämälangoista sopivia keriä...
Masa Bag, ihan on pakko kokeilla miten se tehdään ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti