Kävin sitten Menitan Outletissa Espoossa, Ajattelin että ostan lisää samaa Alpaca lankaa jota SNY lähetti, on niin lämpöistä ja pehmoista... No unohdin ottaa kääreen mukaan ja en "muka" löytänyt oikeaa väriä, kysyin myyjältäkin ja hän kysyi että pitääkö sen olla Novitan Alpacaa.. Minä että joo joo. Kotona tajusin että Tee Tee n Alpacaa se olikin. No siitä tulee pipo edelleen jahka saan silmukat kohdilleen, pari kertaa on jo purettu ja aloitettu alusta. Mutta siitä Novitan Alpacasta tuli Bolero.
Lankaa meni tähän malliin n. 130 g minun löysällä käsialallani ja tällä langalla. Hihoihin en ole tyytyväinen, pitää vielä kostuttaa ja prässätä. Malli on kaunis ja minun silmää miellyttävä. Loppulangasta teen varmaan pitkähihaisen version, kun sitä kerran jäi. Ja nyt kun tiedän miten tämä tehdään osaan fiksailla noita silmukkamääriäkin paremmin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti