sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

9000 täynnä

Se olinkin minä joka käväisi blogissani juuri kun tasaluku pyörähti. Kellään ei ole tätä päivää veikkauksena niin meinasin että arvon kaikkien kesken korun ja saan sen sitten matkaan loman jälkeen jollei ole joku jonka osoite on jo tiedossa =)


Sininen, Päkäpää, Nallekarhu, Sipe, Riitta, Tuozphia, Enkeli, Lentävä, Annie, Ryytimaan Minna ja Tintin ovat mukana. Ja Onnetar tai siis poika arpoi Annien voittoon. Otappa yhteyttä niin päästään paketin lähetyspuuhiin!

Omena

4 kommenttia:

Annie kirjoitti...

Whaaaa :O Kerranki mää voitan jotain :D Olin jo unohtanut arvonnan kun tuo oma veikkaus meni ohitse.

Kiitos kiitos onnettarelle vai onko se sitten onnenpoika?

Annie kirjoitti...

Mutta kuinkas minä saan osoitteen sulle?

Omppu-pomppu kirjoitti...

Kirjota vaikka tähän ja mä poistan sen heti kun olen kirjottanut muistiin =)

Omppu-pomppu kirjoitti...

ma aamulla aikasin lähdetään reissuun, eli ei kannata nyt jättää tietoja, palataan asiaan pääsiäismaanantaina =) Hyvää Pääsiäisen odotusta.