OMPPU-POMPPU
perjantai 13. joulukuuta 2013
Joulumarkkinat Veikkolan Eerikinkartanolla, tervetuloa
Eerikinkartanon joulumarkkinat
Tervetuloa, siellä olen minäkin myymässä koululaisten kanssa keksejä ja joulusinappia leirikoulua varten :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti