perjantai 13. joulukuuta 2013

Joulumarkkinat Veikkolan Eerikinkartanolla, tervetuloa



Tervetuloa, siellä olen minäkin myymässä koululaisten kanssa keksejä ja joulusinappia leirikoulua varten :)

Ei kommentteja: