keskiviikko 14. elokuuta 2013

Montako sivua??

Aika kivasti on tullut luettua tänä(kin) vuonna.

Maanatai-iltana sain luettua loppuun Dan Brownin Inferno. Samaa takuuvarmaa taiteentutkimista kuin pari edellistä R.L. seikkailua.

Kaari Utriota on tullut kahlattua läpi vaikka kuinka monta. Nyt aloitin Ruma kreivitär kirjaa.
Sunneva (yhdistetty uusintapainos)
Uhritulet
Aatelisneito, porvaristyttö
Vendela
Ja pari muuta joita nyt en muista nimeltä

Jokunen hömppäromaani kaupasta on tullut luettua myöskin.
Ja lasketaanko kaikki Aku Ankka, simpsonit, Lucky Luket yms ???
Hei töissähän mä luen lapsille 45 min per päivä. Aika monta satukirjaa on tullut kahlattua läpi...

Untinen-Auel, luin myös uusimman kirjan talvella, luolamaalaukset tai jotain sinne päin ;)

Varmasti joku vielä on luettu mutta juuri nyt ei muistu mieleen.

Sen tiedän että Siskoni on lukenut kirjoja ainakin 10 kertaa enemmän tänä vuonna. Ja 100 kertaa elämämme aikana. Hänen sivumääräänsä en saa kiinni ikinä *tykkää kovasti siskosta*

Ei kommentteja: