lauantai 29. kesäkuuta 2013

mennyttä aikaa

kävin Vallitun kanssa Pyhtäällä, mukaan tarttui markkinoilta kaikenlaista muistoksi ja käyttötarpeiksi...



Tässä ollaan ja odotellaan lauluhetken alkamista Vallittu ja Adeliza.


Markkinoilla seppä takoi minulle syömäpiikin, jolla sitten illalla pidoissa kalastelin lihapullia :)

 Laulajia ja tanssioita oli mukana markkinoilla ja pidoissa. Nukuimme heidän kanssa samassa teltassa.
Muskotti soittaa ja laulaa hyvin :)

Siivousta ja laittoa iltasella, kun kaikki ruoat on jo syöty. Ja juomaa on vielä jonkin verran jäljellä...

 Kävihän siellä markkinoilla myöskin Walpuri tyttärensä kanssa. Kylläpä me olemmekin koreita ;)

Ei kommentteja: