Tässä ollaan ja odotellaan lauluhetken alkamista Vallittu ja Adeliza.
Markkinoilla seppä takoi minulle syömäpiikin, jolla sitten illalla pidoissa kalastelin lihapullia :)
Laulajia ja tanssioita oli mukana markkinoilla ja pidoissa. Nukuimme heidän kanssa samassa teltassa.
Muskotti soittaa ja laulaa hyvin :)
Siivousta ja laittoa iltasella, kun kaikki ruoat on jo syöty. Ja juomaa on vielä jonkin verran jäljellä...


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti