lauantai 10. marraskuuta 2012

Pyhää pyhän perään

Viime viikonloppuna oli pyhäpäivä, huomenna on tuplapyhäpäivä... Mukavaa rentoa meininkiä ystävien ja perheen kanssa. Tänään pääseen pelailemaan ja sympatisoimaan. ERITTÄIN tärkeää ja voisi sanoa että melkeinpä lääkärin määräyksestä. Lääkäristä puheenollen, hyvin menee ja aina vain paremmin. Silmätulehduksia ei vielä tänä syksynä yhtään *kop kop* pari huulirusinaa vain. Jee!

Töissä on ihanaa lasten ja työkaverin kanssa. Saan toteuttaa itseäni askartelemalla vaikka kuinka ja paljon lasten kanssa. Tehdään tonttumarionettinuket joulujuhla esitystä varten. Lumihiutaleita sellofaanista. Joulukortteja kunnan vanhainkotien iloksi projektiin. Ollaan lauleskeltu vaikka ja mitä lauluja. Toivon vaan että lapset oppivat oikean sävelen jostain, välillä kuulostaa siltä että mun laulu menee ihan metsään vaikka ollaankin sisätiloissa... No kukaan ei ole ainakaa jättänyt laulamatta kokonaan mun lauluhetkillä, ollaan siis vielä säästytty suuremmilta traumoilta. Innostuneinmpia ovat olleet laulamaan Mörkötanssia jossa tanssitaa välillä väärinpäin ja kop kop kopukopu kop kuka siellä portilla kolkuttaa. Sekä rati-riti-rallan sävelellä tipsis tapsis tonttua. Kuulostaako tutulta?? Suoraan 80' luvulta ;)
Pitäiskö vielä opettaa kappas vaan minttu sekä ville tai aatsipoppaa??

Tänään vielä kirjastoon, kauppaan, siivoamista ja huomenna leipomista ja ruoanlaittoa. Pojalla on jalkapallomatsi su aamuna kello 9'00 Espoossa... *huokaus*

Ei kommentteja: