sunnuntai 20. syyskuuta 2009

Sunnuntai

Eilen huovuttelin ja tänään huovuttelen.
Valmiina on yhdet lapaset, käsilaukku ja huivi ja 3 eri kokeilutilkkua

mitäs sitä tänään villoista tekis?? Tarkkailen miten kaveri saa jännää pipoa tehtyä.. jos vaikka semmoisen tekis mutta kun sitä ei käytä kuitenkaan..

Vois tehdä toiset tumput, pöytäliinaa, liivikin kiinnostais en tiiä viittinkö siellä tehdä voin kokeilla kotonakin. pitää muistaa vaan se mittasuhde ettei tule tuluskukkaroa.

Kuviakin on mutta ei ole johtoa löytynyt että sais kamerasta koneelle siirrettyä. Siinäkin sais olla langatonyhteys vähitellen... Valmistajat huomio!

Hörppäsen kupposen kahvia ja pakkaan eväät ja kiiruhdan "pesutupaan".

Ei kommentteja: